係咪好想為自已關心o既人祈福呢? 快快來到祈福神社啦! 只要於服裝店與教堂之間向東行,就可以到o架啦!
 
 

要祈福許願,當然要先有祈福券啦! 只要去找圖中o既『小歲』就可以買到祈福券。她就係祈福板o既隔離,好易搵到,係小歲度大家可以分別買到7/14/21日o既祈福券。日數越長,價錢自然會較高。

 
 

買完之後,再找祈願亭前o既『小蠻』,然後點選你想使用o既祈福券。

 
 

從以下八款「事業」、「愛情」、「學業」、「消災」、「家庭」、「健康」、「財運」、「交通」,之中選擇你想祈福o既項目。

 
 

再寫出你o既願望,然後點選你要放o既位置。藍色為已有人使用,黃色為尚未有人使用。
字數限制為:100個中英文字(含標點符號,數字等)

 
 

祈福單中會列出你之前所寫上o既祈福資料,如果無錯o既話,就可以按「確定」掣。

 
 

好啦!恭喜你終於都完成祈福囉!

※注意:如果祈福所許o既願望違反了戲谷小鎮規範內容o既話,願望內容就會被刪除囉。

 
 

祈福完成後,你可以到你所選o既祈福內容,點一下祈福板,再點選你所寫o既位置編號,就可以重看一次你所寫o既祈福內容。你也可以順道八一八其他人到底寫左D咩o野祈福內容呢!


 
   
基本功能
小鎮禮物
搖水果功能
回主頁